Translate

2011-12-14

Mitt bbb Ludde har stenkoll ....

....berättar mamma Caroline i ett mail i går. Jag citerar vad hon skrev:
Då vill jag också bara berätta att varje gång Ludde sätter på sig sina vinterstövlar, som han precis börjat använda, säger han stolt ”Det är gammelmorfar som köpt de här” eller ”De här har jag fått från gammelmorfar”. Vi präntade ju in ordentligt att det var från dig han fick skorna när han fyllde år
Förra veckan lät det såhär (när vi precis tagit fram skorna från förrådet för användning);
Ludde: Var har han köpt stövlarna?
Jag (som då inte tänkte på att det var dig han fick dem av): Vem han? Vi har köpt dem på XL.
Ludde (höjer rösten ordentligt): Det är inte ni som köpt dem!!!!!
Jag: Nähä, vem är det då?
Ludde: GAMMELMORFAR!!!!!!
Jag: Ja juuuust det!! Ja det är det! Det hade jag glömt bort.
Ludde: Det hade inte jag.
Haha så han har stenkoll


Heja Ludde håll koll på morsan!

1 kommentar:

  1. Haha! Han har verkligen stenkoll!
    Kramar från Cecilia och Kristoffer i Vietnam :)

    SvaraRadera