Translate

2011-12-31

Gott Nytt År 2012

Någon: Vad önskar du dig inför detta nya år? 
Jag: Att jag skall kunna ta mig till gymmet åtminstone några gånger i veckan. 
Någon: jaha, och vad önskar du mera? 
Jag: Att jag får vara med min familj ännu ett år och att någon vill ta hand om mitt arkiv rörande vår storfamilj och kanske fortsätta att berätta i vår
"FamiljeHistoria"
som nu inte längre ryms i en DVD utan måste läsas i två st DVD! 
Nu önskar jag att alla i min familj och vänkrets får 
Ett riktigt Gott Nytt År 2012 
och allt det där med fred på jorden till människors behag! 
Mina 7 bbb  
 Julia, Sam, Ludvig, 
Mira, Vega, 
Sirius, Castor
instämmer förhoppningsvis

Nu skall jag snart skåla in det nya året tillsammans med goda vänner på Karlbergsvägen

3 kommentarer:

  1. Morten. Gott Nytt År och grattis på DIN dag önskar vi från Hybo.

    Anders, Helén, Gunnar Och Tota

    SvaraRadera
  2. Grattis Kära Morten

    Tisdagen den 3:dje Januari.
    Vi bland många, många andra tänker förstås på dig.

    Helena och Stefan

    SvaraRadera
  3. STORT GRATTIS på födelsedagen idag!!!
    88 år känns som en bra sffra för en man med ett ungt sinne som du.
    Vi kommer med stora kramar,
    Anna och Olle

    SvaraRadera