Translate

2008-05-13

Vad som i veckan förevarit haver

Förutom det celebra mötet på fredagseftermiddagen var jag samma dag på en klang- och jubelvårfest ute i Huddinge anordnad av eldsjälar i Huddinge Skvär Swingers. Jag fotade som vanligt och skall väl – eftersom jag är deras krönikör – skriva en krönika om vad som sig där tilldragit haver så småningom. (Ett härligt ord det där ”haver” förresten). På scenen utspelades efter vad jag förstår scener ur både Carmen – för en gång skull spelad av en vacker och genomklok och lagom tjock man i sina bästa år - och den vilda fajten om vad kvinnor och män ”kan” ur Annie get your gun till den välfyllda salens stora förtjusning. Bif Fotocollage berättar vidare

I söndags var det livligt värre . Först allmän städdag i vårt hus enligt bif fotocollage:


Sedan kom lille Ludde med mamma, moster, mormor och Ronald och minglade runt en fläskpannkaka - och.så här såg det ut:
Dagen avslutades med födelsedagskalas ute i Tumba där vi hurrade för födelsedagsbarnet Vega som fyller 6 år om några dagar



Nu går det att vänsterklicka på collagen så blir de större!

3 kommentarer:

  1. Åh gud vad stora alla barnen har blivit!! Det går inte att vänsterklicka och förstora :(

    Tack för jättegod fläskpannkaka, synd att jag inte såg sista biten...

    SvaraRadera
  2. Nej jag vet.Har försökt ett flertal gånger att få collage som kan förstoras. Vet inte varför. Har ju lyckats tidigare. Vill ngn nödvändigt se närmare på enstaka bilder så "spara " collaget til egen dator/mina bilder, redigera och förstora. Enträgen önskan att se närmare på bilderna kan uppfyllas via en begäran att jag skickar en CD eller lånar ut en UBS-pinne!!!
    Hej

    SvaraRadera
  3. Det går visst att förstora collaget åtminstone för mig. mycket trevliga bilder. Jag förstår att det var tungt att slänga vissa saker Morten men ibland måste man bara.

    SvaraRadera