Translate

2013-12-11

Vi hurrar för Camilla 30 år i dag....

.....och vad är att göra en sådan här viktig dag? Jo, jag sadlar min ädla springare/rollator och ger mig ut på en långpromenad till Torsplan/Gävlegatan där jag i ett praktfullt kontorshus med en rosenbukett i handen tar hissen 7 tr och frågar i receptionen till ett jättestort tidningsförlag om jag möjligen kunde få träffa en härstädes arbetande fröken Bjkn.
Det blixtrar till och plötsligt står mitt förtjusande födelsedagsbarn framför mig och då var det bara att räcka över rosorna, krama om henne och säga
                                       GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

Sedan var det lika långt hem som dit och ungefär lika mycket uppförsbacke - men med mig hem hade jag detta nytagna bildcollage:



Du är en duktig tös, du. Har kikat in på dina domäner och är väldigt imponerad av allt du gör . skriver ,talar - ett mångsysslleri - förstår inte hur du hinner med allt mim kära! Och dessutom tid över till mig -underbart!!!!!


1 kommentar:

  1. TACK världens bästa morfar!! Vad snäll du är. Och vilken otroligt roligt överraskning att du kom till jobbet och grattade med blommor och godis :) Stor kram

    SvaraRadera