Translate

2007-12-10

Grattis Camilla! - Den 11 december...



….. fyller mitt käraste barnbarn – alla mina barnbarn är mina käraste!! – 24 år
Och jag ger henne en stor födelsdagskram som räcker ända härifrån och till London där hon är just nu - förhoppningsvis.!


Lycka till med plugg och jobb och snart kommer du hem på jullov Du har lovat att komma och julpynta mitt stora fönster. Välkommen hem! Vi längtar efter dig!
Lite nostalgi i bilder från Anno dazumal har väl en Morfar rätt till en sådan här dag.











Det är Camilla som gör laxmackorna när Morfar bjuder på krabbmiddag!



Vänsterklicka på bilderna så förstoras de kanske!

3 kommentarer:

  1. Och Mamma instämmer i GRATTENÄRAN av Camilla! Hurra till dig!! Och välkommen hem om en vecka!

    Vad jag blir nostalgisk när jag ser bilderna från när barnen var små. Krammmm

    SvaraRadera
  2. Tack morfar!!! Det är inte utan att man blir smickrad när man får ett helt inlägg tillägnat sig:) Längtar efter dig men nu ses iv nästa vecka!! kraaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Ytterligare grattis till Camilla, som jag hoppas vi får uppvakta på riktigt snart! Härligt med alla bilderna. Du har verkligen nytta av scannern.
    Kram,
    Anna

    SvaraRadera