Translate

2015-05-14

Ja då är det dags att sätta Täby på bloggkartan....

......Nu har jag bott här i Täby i fyra månader och börjar känna mig hemtam oh trivs storartt i min eleganta lgh med inglasad balkong o diskmaskin - balkong har jag väl haft tidigre men aldrig en diskmaskin!
På balkongen har jag ställt mitt rullband så det är nära till en stunds  promenad flera gånger om dagen utan att behöva gå ut i kallväder.
Jag bor centralt i Täby - ett stenkast till ett väldigt Täby Centrum och det nya Täby Torg som nu skall invigas om en vecka. Bibliotek,bank, vårdcentral, apotek, rehab mm finns runt hörnet samt ett seniorcenter som drivs av komunen med många aktiviteter. Jag var där o rekognocerade häromdagen och fick en broschyr - det är bara att välja!


Vardagsrum

 Balkong o hall
Sov o kontorsrum
Kök

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar