Translate

2013-03-06

Veckan som varit - Puh!

Kommentarerna duggade tätt i bloggen  "På Första Sidan" med kraftigt ökade läsarskaror!
Vill ni läsa "intervjun" i sin helhet öppna länken: www.tidningenland.se  och leta fram den där!

Här en braskande nyhet om mitt bb Camilla som nu är vorden chefredaktör enligt denna notis jag fiskat upp i medievärlden:


5 mars, 2013 - 15:02

Generationsskifte på Driva Eget
Camilla Björkman tar över som chefredaktör men Anders Andersson finns kvar på tidningen.
Tidningen startades av Anders Andersson 2008 och köptes av LRF Media för ett drygt år sedan. Nu kliver han av som chefredaktör, men han fortsätter att jobba på tidningen i en friare roll.
Camilla Björkman har en bakgrund som frilansjournalist och har jobbat för Driva Eget sedan 2009. Hon driver också tidningen Dentalmagazinet, vilket hon kommer att fortsätta med för att vara en del av målgruppen.
"Jag har själv drivit företag i flera år och haft stor nytta av tidningen och sajten i min verksamhet. Så det känns extra kul att nu få utveckla framförallt det digitala. Och Anders och jag kompletterar varandra perfekt", säger hon.
Men sällskapslivet frodades med en trevlig lunch hos vännen Berit i hennes nya eleganta lägenhet på 8 tr med milsvidd utsikt över talltopparna i Huddinge:

och 3 O`clock tea en söndagsem hemma hos mig:
Som sagt: Vänsterklicka x 2 på collagen så förstoras de!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar