Translate

2013-03-09

Frågor och svar om mitt Attract - promenadband.....

....som jag nu haft i en vecka:

Någon: Du säger att du nu har lämnat sofflocket för den nya  tingesten Attract placerad hemma i lägenheten.
Jag: Ja det är en helt fantastisk grej - är i gång morgon  - middag - kväll!
Någon: Jag ser att det finns  12 st "förinställda program" med varierande hastigheter från 2 till 10 km/sek under 30 minuter. Var befinner du dig i den programskalan?
Jag:Nja - än så länge får jag nöja mig med "program 1"  - och det skall jag tala om att under 5 km-perioden går mina ben som trumpinnar och jag får mkt häftig andnöd - och det bara under ett 5 min-pass.
Någon: Så korta pass som 5 min!?
Jag: 5 minuter är en eon av tid för mina trasiga lungor!
Någon: Ja, ja bra att du kommit igång!
Jag: Jag hoppas jag skall kunna avancera i både tid och program och tycker att min Attract nu är min nya livlin!!!!

Vänsterklicka x 2 så förstoras bilderna! Här hittar du tidningen Lands hemsida:


2 kommentarer:

  1. Bra att du kämpar på! Verkar helt OK med flera korta pass då och då.
    Ta inte ut dig så att du vinglar omkull. Det är lätt hänt tycker jag som själv vinglar till ibland.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, kämpa på. Snart är våren här och du kangå ute mycket mer. Kram

    SvaraRadera