Translate

2012-04-21

Färgrikt Vernissage i Galleri Terseus i Pustegränd i dag.........

...när Helena och Stefan visar klatschiga tavelalster till vad jag förstår rimliga priser!

Själv fick jag vara med om lite släktträff när klanen Bergström klev in med småfolket Fanny och Hilding i spetsen för resp mammor och pappor och en farmor etc.

Apropå släktträff så besökte jag härom dagen min kusinfru
AnnaLisa Bjkn, 95; - still going strong - där hon bor kvar i sitt vackra hem på Lidingö.
Vi hade mycket att prat om gamla tider och dagens bekymmer och glädjeämnen.

2 kommentarer:

  1. Oj oj vad kul att få se lite Stefantavlor visade. Jag gillar hans måleri!!! Kul att han och Helena ställer ut tillsammans också.
    Och alla barnen..... man kan se var de härstammar ifrån även om det inte är riktigt lika tydligt i deras led....

    AnnaLisa måste vara Allans fru eller hur? Vad pigg hon ser ut.

    Kram till dig
    Maria

    SvaraRadera
  2. Hej och nej Maria! Anna Lisa var gift med Bertil, Allan med Saga, Åke med Dagmar och Margareta med Einar så är mina fyra kusiner på den sidan placerade.

    SvaraRadera