Translate

2010-03-13

Senaste nytt från Grebbestad

Här berättar en stolt mammma Maria:
Hej ville bara berätta om Martin. Han går ju nu tredje året på gymnasiet och till projekt arbete valde han att "åka Vasaloppet". Jag hade en fantastisk dag i Sälen i Söndags där jag fick följa med honom runt spåren i bilen (inget Vasalopp för mig, men nog är jag sugen) Till saken hör att Martin hade varit sjuk de 2 sista veckora innan han skulle åka så vi trodde väl inte att han skulle orka, men i mål kom han på 11 tim 50 min. Bilden är tagen i Mångsbodarna. jag är mäkta stolt över honom. han är kanske inte den enda i "la familia" som har åkt men den yngste antar jag. han fyller 19 i maj.
Kram
Maria

Det låter som om det blir Maria som åker nästa år. Har någon i vår storfamilj ngn gång åkt Vasaloppet??? Hör av er och berätta!!
Snyggt jobbat Martin!!!!

Martin i Mångsbodarna

1 kommentar:

  1. Grattis Martin! Strongt gjort! 9 mil på skidor låter otroligt jobbigt!!

    Kram Kajsa (mamma Marias kusin)

    SvaraRadera