Translate

2009-02-07

Född - en liten Julia



Pappa Mikaels telegram
Julia 6 feb 2009 kl 1256.48 cm.2960g.Kom som ett skott,1 timme på BB
Stolta föräldrar Linda o Micke

Jag kan berätta att detta är mitt sjätte barnbarnsbarn

Mor, Far och dotter befinner sig väl på Södra BB har det berättats mig.

Vi önskar den lilla nyfödda Julia All Lycka!

Grattis och många lyckönskningar säger jag till:

Mamma Linda och pappa Mikael!

Farmor Anna och farfar Olle till ännu ett barnbarn
Morföräldrar med familjer till en ny liten familjemedlem












De Stolta föräldrarna


Julia i farfars famn /foto farmor Anna den 7/2

3 kommentarer:

  1. Med stolhet och glädje kan jag tillfoga att även Mikael befinner sig hela tiden med Mor och dotter på Södra BB, en speciell privat avdelning på SÖS där man med stora dubbelrum för föräldrarna underlättar så att pappa ska kunna vara på BB lika mycket som mamma.
    Farmor Anna

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS till Linda och Mikael och Välkommen lilla Julia!! Så söt du är!!! Kram Kajsa

    SvaraRadera
  3. Ja jag kan bara instämma i hurraropen. fantastiskt vad släkten växer.

    Och Morten 6 barnarnsbarn! Du är snart i kapp mormor Maj med hennes bbb.

    Kram Maria R

    SvaraRadera