Translate

2014-07-13

Söndagen den 13 juli i slapphetens tecken.....

.......nej inte alls! Stegräknaren jag fick av Kajsa häromdagen är numera en sporre för långa promenader för nya kameraobjekt som t.ex. en kopp kaffe o kaka o jordgubbar som jag blev väkt med av en förtjusande dam när jag slumrat till en stund på badstranden i sommarhettan...eller hittade svanparet i en vik med sina nykläckta svanungar - ett svalkande fotbad - ja vad gör man med en stegräknare - ser till att man får en massa steg att räkna och därmed lite fart på fötterna nu när det är sommar och jag får bo häri det nybyggda Tusculum och kan räkna mina steg

2 kommentarer:

  1. Straxt över 5000 steg är bra jobbat! Bra ör knoppen och kroppen!!!

    SvaraRadera
  2. Det låter bra med både rörelse och upplevelser med fina foton som resultat.

    SvaraRadera