Translate

2010-12-31

Gott Nytt År 2011



Någon: Vad önskar du dig inför detta nya år?
Jag: Att jag skall kunna ta mig till gymmet åtminstone några gånger i veckan
Någon: jaha, och vad önskar du mera?
Jag: Att jag får vara med min familj ännu ett år och att jag får berätta mer i vår "FamiljeHistoria" som nu inte längre ryms i en DVD utan i nästa utskick
måste läsas i två st DVD!
Nu önskar jag alla, alla i familj ochvänkrets får
Ett riktigt Gott Nytt År 2011
och allt det där med fred på jorden till människors behag!

Nu skall jag snart skåla in det nya året tillsammans med goda vänner
här hemma hos mig där allt står dukat för en nyårssupé!
PS
I min famn håller jag Elias Magnusson som är senaste tillskottet och f.n.
yngst i vår storfamilj.
DS

3 kommentarer:

  1. Tack detsamma Morten och tack för skivorna...
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År säger jag igen! Vi kom hem ordentligt inatt efter att ha kört i fruktansvärt mycket snö. Nu sitter jag och funderar på mina nyårslöften: Bättre kondition och färre kilon. Till långcykling eller vandring. Men liiiite tråkigt är det med träning... Kram

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år Morten!

    SvaraRadera