Translate

2009-12-31

Gott Nytt År 2010!

Någon: Vad önskar du dig inför detta ny år?
Jag: Att jag skall kunna ta mig till gymmet åtminstone tre gånger i veckan nu när det är öppet även lör- och söndagar
Någon: jaha, och vad önskar du mera?
Jag: Att jag får vara med min familj ännu ett år och att alla, alla i vänkretsen får
Ett riktigt Gott Nytt År
2010
och allt det där med fred på jorden till människors behag
Nu skall jag snart gå och skåla in det nya året tillsammans med goda vänner på Karlbergsvägen
Detta vattenfyrverkeri som dottern Anna fotograferade en kväll i Dubai när hon var där på konferens i november månad får avsluta det gångna oo-talet/decenniet. Vad kan man inte göra med vatten? - Jo det går inte att tillverka nytt vatten!!!!



Mina sex bbb får inleda här det nya 2010-talet och när detta övergår till ett nytt 2020-tal är Mira 20 år, Vega 18 år, Castor 17 år, Sirius 14 år, Ludwig 13 år och minstingen Julia 11 år gamla + förmodar jag ännu några namnlösa småttingar


4 kommentarer:

  1. Gott nytt 2010!
    Stor kram fran oss i Krusboda

    /Julia (som sover), Mikael, Linda, Anna & Olle

    SvaraRadera
  2. GRATTENÄRAN!! 86 år och "still going strong"!!! Vi ses snart!!

    Kram Kajsa (och Ronald hälsar från köket där han står och fixar vårt matbidrag...:))

    SvaraRadera
  3. GRATTIS MORFAR!!!!!!! ÄLSKAR DIG! KRAAAM

    SvaraRadera
  4. Morten.
    Ett stort grattis från ett snöigt och kallt Hybo utanför Ljusdal.

    Anders, Helén, Gunnar och Tora

    SvaraRadera