Translate

2008-10-19

Krabbmiddag! Den sjätte i ordningen

Det kan bli litet stoj och glam på fredagskvällen
när ett antal 70++are kommeroch äter krabba hos mig!
Men sen går vi på nattclub
Hav överseende! Morten på 2 trappor!

kunde man läsa på ett anslag i port och hiss här hemma i fredags
Naturligtvis var Camilla vidtalad att sköta rulljangsen som arbetande ”lillvärdinna”- en uppgift hon som vanligt skötte charmant !














När gästerna gått frampå småtimmarna var hemmet i kaos som det brukar vara efter en glad fest. ”Vi städar och röjer i morgon” föreslog jag och somnade bums.
När jag vaknade på lördagsmorgonen var allt avdukat, städat, diskat och återställt – fantastiskt – jag trodde inte mina ögon.

Tack kära Camilla för all hjälp!!!!














Vänsterklickapå collagen såförstoras de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar